..:: کتابخانه عمومی دکتر حصیبی اراک ::..

کلمات کلیدی

وره ابعاد حکمرانی علوی و پاسخگویی در اسلام به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با حضور مدیرکل، کارشناسان ستادی و روسای ادارات شهرستان‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، در این دوره آموزشی که عصر روز سه شنبه 31 فروردین در محل کتابخانه استاد دهگان اراک برگزار شد، حبیب‌اله صابری نسب مدرس قرآن و استاد دانشگاه پیرامون حقوق متقابل مردم و حکومت، مردم سالاری دینی و مدیریت اخلاقی در خدمات عمومی نکاتی را تدریس کرد.

صابری نسب گفت: یکی از آثار و پدیده‌هایی که از امیرالمؤمنین(ع) داریم و مهجور هم هست نهج‌البلاغه آن حضرت است.

وی با اشاره به 13 رجب  و سالروز ولادت حضرت علی(ع) گفت: امیرالمؤمنین(ع) کسی است که صداقت را با سیاست جمع کرد و با صفات متضادی که در اوست، نهج‌البلاغه آینه‌ای است که این صفات متضاد را به نمایش کشیده است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: هر فرازی از نهج‌البلاغه آدم را با جوششی از دریای عرفان امیرالمؤمنین(ع) مواجه می‌سازد و هر کسی با آثار کلامی امیرالمؤمنین(ع) مواجه شده در برابر آن احساس حقارت کرده است.

صابری نسب گفت: نهج‌البلاغه کتاب وحدت است؛ هر عالم سنی مجذوب کلام آن شده است و اگر گفته شده نهج‌البلاغه فوق کلام بشر و دون کلام خالق است، بی‌راه نیست.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۱
کتابخانه دکتر حصیبی

نظرات  (۱)

چرا سایتتون به روز نیست؟!!!1

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی