..:: کتابخانه عمومی دکتر حصیبی اراک ::..

کلمات کلیدی

با حضور داور جایزه ادبی جلال آل احمد کارگاه آموزشی داستان نویسی کوتاه در اراک برگزار شد کارگاه آموزشی داستان نویسی کوتاه با حضور محمد جواد جزینی منتقد و مدرس ادبیات داستانی صبح پنجشنبه پانزدهم بهمن در کتابخانه عمومی دکتر حصیبی اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی، این کارگاه یک روزه داستان‌نویسی با حضور محمدجواد جزینی استاد برجسته کشوری در کتابخانه عمومی دکتر حصیبی و با حضور 60 نفر از داستان‌نویسان استان مرکزی برگزار شد.

جزینی در این کارگاه به ارائه اصول و قواعد داستان‌نویسی پراخت و چند تن از حاضرین در کارگاه آموزشی، داستان خود را قرائت کردند که آثارشان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.




روح‌الله پورمسیبی کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های استان مرکزی در حاشیه این کارگاه آموزشی گفت: این کارگاه با توجه به کمبود آموزش داستان‌نویسی در استان و با هدف رشد هنر نوشتن، شروع به فعالیت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: این کارگاه آموزشی برای نخستین بار در استان برگزار شده است و استقبال علاقمندان، بی‌شک موجب استمرار آن خواهد بود.

گفتنی است محمدجواد جزینی «نویسندگی داستان کوتاه» را به شکل غیر حضور در دانشگاه ics آمریکا گذرانده است و طراح استاندارد مهارتی داستان نویسی و مدیر نخستین هنرستان داستان نویسی ایران می باشد که از آثار وی می‌توان به تابستان پر ماجرا، ایل بی سوار، آب باد آتش، از حاشیه تا متن، کتاب خرمشهر اشاره کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
کتابخانه دکتر حصیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی